Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/daryablo/domains/daryablog.ir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) لوگو

بهترين طراح لوگو-طراحي لوگو زيبا-طراحي هاي لوگو

1399/6/24 
۱۴
glook

سفارش طراحي لوگو 

لوگو ها بخشي از زندگي روزمره ما هستند.هنگام صرف صبحانه ، آنها را روي يخچال مي بينيد ، هنگامي كه براي كار به محل كار خود مي رويد ، روي ماشين و هنگام نشستن پشت ميز خود بر روي رايانه خود آنها را مشاهده مي كنيد.

طراحي لوگو هاي تركيبي اغلب جزئيات بيشتري نسبت به انواع ديگر آرم ها دارند و شامل خط كشي خوب و تصاوير جزئي نيز هستند, با اين حال اين يك قانون پايدار براي لوگو نيست.

يك مثال درباره لوگو به شما مي زنيم:

لوگوي گوگل تأثيرگذار است زيرا فونت ساده و ظريف است,مانند خدماتي كه گوگل به كاربران خود ارائه مي كند ,اما همين لوگوي گوگل از رنگ هاي بسياري تشكيل شده است. رنگ هاي مختلف نمايانگر انبوه نتايجي است كه هنگام جستجو در Google دريافت مي كنيد و تنوع  خدمات آنها را نشان مي دهد.

طراحي لوگو

چرا بايد يك علامت تصويري مناسب انتخاب كنيد؟

  • نام تجاري شما به صورت كلي طراحي مي شود. به عنوان مثال لوگوي اپل نمونه بارزي از نام تجاري است كه به معناي واقعي كلمه طراحي شده است .
  • شما از طريق تصاوير يك پيام را به بيننده انتقال مي دهيد كه به صورت كلي با نوشته نام خود نمي توانستيد آن را به ذهن بيننده القاء كنيد.

راهنماي تجاري

آيا طراحي لوگو ي شما ساده و به ياد ماندني است؟ وقتي يك طراحي لوگو ساده است ، به راحتي قابل تشخيص است. يك طراحي لوگو حرفه اي بايد در نگاه اول يك شركت را به بيننده معرفي كند . يك آرم ساده عموماً به يادماندني است. آرم هاي ساده و به يادماندني از اهميت ويژه اي برخوردار هستند. تبليغات در فضاي باز را در نظر بگيريد ، جايي كه مردم ممكن است فقط هنگام عبور از اتوبان سريعاً به يك بيلبورد نگاه كنند يك لوگو مي تواند در نگاه اول تاثير زيادي بر روي افراد ايجاد كند. آيا در طراحي لوگو ي خود رنگ را در نظر گرفته ايد؟ رنگ در لوگو به دو دليل بسيار مهم است:

  1. رنگهاي مختلف معناي متفاوتي را به همراه دارند و ارسال پيام تصويري روشن در مورد اهداف برند شما را به ديگران القاء مي كنند.
  2. رنگ يك روش آشكار براي ايجاد تمايز بصري و برجسته شدن در ميان رقباي شما است.

آيا لوگوي تركيبي براي برند شما مناسب است؟

اگر به تصاوير متمايل هستيد اما احساس مي كنيد براي توصيف يا اشتراك گذاري نام تجاري خود به پشتيباني متن نياز داريد ، بله! اگر يك طراحي لوگو انعطاف پذير مي خواهيد كه براي موقعيت هاي مختلف سازگار باشد ، بله! يك قانون سخت و سريع در طراحي لوگو وجود دارد كه مي گويد:هيچ قانون سخت و سريع در طراحي آرم وجود ندارد. اميدوارم كه مثالهاي بالا ايده اي در در ذهن شما براي خلق لوگو ايجاد كند.


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به glook است.